W systemie walki w The Banner Saga 2 deweloperzy postawili na nieco więcej różnorodności poprzez wprowadzenie różnych przeszkód. W finałowej części trylogii zamierzają wykonać kolejny krok naprzód w tym aspekcie rozgrywki.
W The Banner Saga 3 pole walki będzie ewoluować w różnych kierunkach. Znakomitym przykładem tego jest płonąca urna, której rozbicie może doprowadzić do wylania zawartości na plamę oleju i podpalić go tworząc ścianę ognia.
Ponadto SI będzie znacznie inteligentniejsza, zwłaszcza w zakresie wyszukiwania optymalnych ścieżek oraz unikania potencjalnego zagrożenia (jak np. wspomniane płonące urny). Zupełną nowością będą za to walki w spowijającej świat Ciemności. Nie znamy zbyt wielu szczegółów tej mechaniki, ale deweloperzy obiecują, że zmusi ona do wysiłku nawet najbardziej wytrawnych strategów walki w The Banner Saga.
Szczegółowe informacje na temat bitew w ostatniej odsłonie trylogii znajdziecie tutaj. Warto odnotować, że projekt studia Stoic uzbierał już na Kickstarterze 295 tys. dolarów i na 17 dni przed końcem kampanii jest pewny jej pomyślnego zakończenia.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!