Gwint: nowa aktualizacja już dostępna

CD Projekt RED wypuściło właśnie nową aktualizację Gwinta. Patch skupia się na zmianach balansujących rozgrywkę, przy czym szczególną uwagę poświęcono wprowadzonej wraz z talią Nilfgaardu mechanice odkrywania kart.

Pełna lista zmian przedstawia się następująco:

 

Neutralne

  • Róg dowódcy teraz dodaje +4 pkt siły.
  • Umiejętność Triss Merigold może oddziaływać też na nasze jednostki.
  • Skelligijski Sztorm, Niszczące Gradobicie Merigold i Białe Zimno przywołują teraz jeden typ pogody.

Potwory

  • Siła Starożytnego Mglaka zmieniona z 6 do 5.
  • Siła Avallacha zmieniona z 6 na 8.
  • Siły Wiedźm z Krzywuchowych Moczarów zostały zmienione na 7,8,7.
  • Siła Sukkuba została zmieniona z 10 na 8.
  • Siła Vran Wojownika została zmieniona z 5 na 6.
  • Sukkub przenosi jednostki tylko na przeciwny rząd. Nie ma możliwości wyboru rzędu. 
  • Vran Wojownik nie będzie już niszczył jednostki od razu po zagraniu.

Skellige

  • Król Bran odrzuca teraz trzy karty i dodaje +1 do siły bazowej.
  • Svanrige najpierw dobiera a później odrzuca kartę.
  • Siła Draig Bon Duh zmieniona na 4.
  • Siła Draig Bon Duh nie jest już kartą nieustępliwą.
  • Zmiana umiejętności Draig Bon Duh: Dodaj 3 pkt siły dwóm (niezłotym) jednostkom w twoim cmentarzu. 
  • Siła Płatnerza Kalnu Tordarroch została zmieniona z 6 na 5.
  • Topornik Klanu Tuirseach otrzymuje teraz +1 siły za osłabione jednostki po stronie przeciwnika.
  • Myszowór najpierw dobiera dwie karty i później odrzuca dwie.

Królestwa Północy

  • Kadweński Inżynier Oblężniczy może być położony tylko na rząd maszyn oblężniczych.
  • Karta Posiłki może zostać użyta na wszystkie brązowe karty, nawet jeśli nie posiadamy kopii jednostki w talii.

Scoia'tael

  • Umiejętność karty Dennis Cranmer aktywuje się po jednej turze.

Nilfgaard

  • Brygada Impera otrzymuje punkty siły za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
  • Zdrada zwiększa siłę przeniesionej jednostki o 8.
  • Siła Mangoneli zmieniona z 4 na 6.
  • Zwiadowcy otrzymują teraz +1 do siły bez względu gdzie się znajdują.
  • Siła Zwiadowców zmieniona z 5 na 4.
  • Brygada Nauzicaa zmniejsza siłę nielojalnej jednostki o 4.
  • Brygada Impera otrzymuje +3 za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
  • Siła Sweersa została zmieniona z 7 na 8.
  • Siła Vanhemara została zmieniona z 7 na 8. 
  • Siła Strażnika przywołanego przez Cynthie została zmieniona z 8 na 6.
  • Siła Menno Coehoorna została zmieniona z 9 na 10 
  • Siła Xarthisius została zmieniona z 9 na 11.
  • Umiejętność dowódcy Morvrana Voorhisa nie będzie tasowała talii.

Zmiany/Poprawki

  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Wzmocnionego Trebusza odliczała się po trafieniu karty na cmentarz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Regis nie zmieniał się w Wampira po zejściu z pola bitwy.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że Zdrada zagrana na Cantarelle z zmniejszoną siłą niszczyło tą jednostkę.
  • Tibor Eggebracht otrzymuje teraz bazową siłe przy zwiększeniu i wraca do siły bazowej po tym jak trafia na cmentarz
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Płotka i Mglaki nie wracały na stół po wcześniejszym użyciu blokady. 
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pavetta niszczyła siebie po użyciu Podwójnego Krzyża Alzura. 
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Topornik Klanu Tuirseach otrzymywał znaczącą liczbę punktów po użyciu Bomby Dwimerytowej
  • Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach nie będzie aktywowana przy efektach pożerania lub przywracania siły jednostek.
  • Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach będzie aktywowana tylko przy osłabieniu jednostek przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność frakcyjna Skellige nie działała poprawnie na Morkvarga.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ele'yas otrzymywał punkty za Neofitów przesuniętych przez Utopców lub Geralta: Aard.
  • Pogoda będzie prawidłowo oddziaływała na zasadzki.
  • Morkvarg nie będzie już otrzymywał dowolnej siły po tym jak był pod wpływem pogody a następnie został wskrzeszony.
  • Harpie nie będą już tworzyły kopii Jaj gdy zostaną przeniesione przez Geralta Aard.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ceallacha aktywowała się trzy razy po użyciu umiejętności dowódcy Jana Calveita.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Dwimerytowa przywracała jednostki do siły bazowej omijając pogodę.
  • Naprawiono opis Jana Calveita.
  • Umiejętność Kłobuka aktywuje się po 1 turze.
  • Naprawiono opis Skjalla: Zmniejsz siłę tej jednostki o 2 zamiast 3.
  • Naprawiono błędne opisy kart.

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.