
Kilka dni temu minał rok, odkąd Wolcen: Lords of Mayhem zostało wydane na Steamie w wersji z Wczesnym Dostępem. Z tej okazji producenci gry postanowili podsumować minione dwanaście miesięcy i przedstawić plany na najbliższy czas.
Od momentu "premiery" Wolcen wzbogaciło się m.in. o drzewko zdolności pasywnych, domy dla gracza, nowych przeciwników, ataki combo, szereg opcji personalizacji bohatera czy możliwość robienia uników z przewrotem. To jednak dopiero początek!
W kolejnych miesiącach Studio Wolcen skupi się na takich aspektach swojej gry jak drzewko aktywnych zdolności, kompletne przeprojektowanie wszystkich lokacji, crafting, tryby areny i co-op, towarzysze. W planach jest również stworzenie długo wyczekiwanej wersji na platformę Linux, aczkolwiek w tym kontekście nie padł niestety żaden konkretny termin.
Szczegółowe podsumowanie ostatniego roku w wykonaniu twórców Wolcen: Lords of Mayhem oraz ich planów na przyszłość znajdziecie na poniższym filmie oraz, w formie tekstowej, pod tym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!