Druidstone: zza kulis tworzenia wizualnej warstwy gry

Pod względem wizualnym Druidstone: The Secret of the Menhir Forest będzie znacząco różnić się od serii Legend of Grimrock, która była "pierwszym dzieckiem" wielu deweloperów z Ctrl Alt Ninja. Producenci odpowiedzialni za graficzną stronę projektu postanowili podzielić się z graczami częścią swojej wiedzy w pierwszej odsłonie dziennika deweloperskiego.

Jego autorem jest Juho Salila, jeden ze współzałożycieli studia i zarazem kierownik działu graficznego. W swoim tekście Fin przedstawił pokrótce cały proces tworzenia wizualnej strony Druidstone'a: od szkiców koncepcyjnych po tworzenie modeli 3D i nakładanie na nie tekstur. Artykuł to kopalnia wiedzy dla każdego, kto myśli o rozwijaniu wiedzy w branży gamedevu. Jeśli należycie do takich osób, to ze wspomnianym tekstem możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.