Studio Fawn zakończyło właśnie kolejny miesiąc prac nad Bloom: Memories. Wprawdzie tytuł newsa może brzmieć nietypowo, lecz dobrze oddaje to, nad czym deweloperzy pracowali w ostatnim czasie.
Mowa o wizualnym dodaniu trawy do lokacji oraz efektów żywiołów takich jak podpalenia czy wodne kałuże. Producenci ze Studio Fawn planują również rozwinąć mechanikę gry o system odporności/podatności wypływający właśnie z żywiołów. W rezultacie wodne ataki leczyłyby istoty powiązane z tym żywiołem, natomiast przemoczenie głównego bohatera skutkowałoby jego większą odpornością na ogień.
W kwietniu pewien postęp wykonano również w zakresie grafiki, animacji oraz programowania, choć w tym ostatnim aspekcie w dość ograniczonym zakresie. Najlepiej prezentuje się kwestia efektów dźwiękowych, które są niemal gotowe.
Co dalej? Ekipa Studio Fawn zamierza w najbliższym czasie zintensyfikować pracę, aby ukończyć demo Bloom: Memories do połowy czerwca. Kiedy spłyną pierwsze opinie graczy i testerów na temat aktualnego builda gry, prace nad jej pełną wersją będą kontynuowane.
Więcej informacji na temat ostatnich dokonań producentów Bloom: Memories oraz ich najbliższych planów znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!