Bloom: memories: o trawie i żywiołach

Studio Fawn zakończyło właśnie kolejny miesiąc prac nad Bloom: Memories. Wprawdzie tytuł newsa może brzmieć nietypowo, lecz dobrze oddaje to, nad czym deweloperzy pracowali w ostatnim czasie.

Mowa o wizualnym dodaniu trawy do lokacji oraz efektów żywiołów takich jak podpalenia czy wodne kałuże. Producenci ze Studio Fawn planują również rozwinąć mechanikę gry o system odporności/podatności wypływający właśnie z żywiołów. W rezultacie wodne ataki leczyłyby istoty powiązane z tym żywiołem, natomiast przemoczenie głównego bohatera skutkowałoby jego większą odpornością na ogień.

W kwietniu pewien postęp wykonano również w zakresie grafiki, animacji oraz programowania, choć w tym ostatnim aspekcie w dość ograniczonym zakresie. Najlepiej prezentuje się kwestia efektów dźwiękowych, które są niemal gotowe.

 

Co dalej? Ekipa Studio Fawn zamierza w najbliższym czasie zintensyfikować pracę, aby ukończyć demo Bloom: Memories do połowy czerwca. Kiedy spłyną pierwsze opinie graczy i testerów na temat aktualnego builda gry, prace nad jej pełną wersją będą kontynuowane.

Więcej informacji na temat ostatnich dokonań producentów Bloom: Memories oraz ich najbliższych planów znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.