CD Projekt RED udostępniło właśnie najnowszy hotfix do Gwinta. Nowa aktualizacja skupia się na poprawieniu balansu rozgrywki oraz działania brązowej pogody.
Oto lista ogólnych zmian:
- Efekt uboczny będzie teraz wzmacniał do 6 jednostek o 2 punkty Siły.
- Siła Niedźwiedzia (Wściekły ryk) zmniejszyła się z 12 do 11.
- Zmieniono oznaczenie Niedźwiedzia (Wściekły ryk) z Niedźwiedzia na Bestię.
- Niedźwiedź (Wściekły ryk) został oznaczony jako Ulotny.
- Siła Olgierda zwiększyła się z 7 do 9.
- Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana przy przejściu na Cmentarz, a nie po powrocie na Planszę.
- Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana o połowę zaokrąglając w górę.
- Podwójny Krzyż Alzura będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
- Rozkaz Wymarszu będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
- Atrapa będzie teraz Wzmacniała jednostki, a nie je Ulepszała.
- Gęsta Mgła będzie teraz zadawała 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o największej sile w rzędzie.
- Ulewny Deszcz będzie teraz zadawał 1 punkt obrażeń maksymalnie 5 jednostkom o najniższej sile w rzędzie.
- Trzaskający Mróz będzie teraz zadawał 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o najniższej sile w rzędzie.
- Obrażenia zadawane przez Skelligijski Sztorm zmieniły się z 3, 2, 1 do 2, 2, 1.
- Aeromancja pozwoli teraz na wybranie karty z talii do zagrania.
- Trzęsienie Ziemi Stammelforda będzie teraz zadawało obrażenia maksymalnie 6 jednostkom, a nie 8.
- Umiejętności, które Ranią lub Okaleczają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w górę.
- Umiejętności, które Wzmacniają lub Ulepszają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w dół.
- Uzdrowienie pozwoli teraz na Wskrzeszenie Złotej jednostki tylko z własnego Cmentarza.
- Villentretenmerth będzie już niszczył jednostkę o najwyższej sile tylko jeden raz.
- Siła Villentretenmertha zwiększyła się z 4 do 8.
- Siła Avallac'ha zmniejszyła się z 10 do 8.
- Podczas Pochłaniania, Regis: Wampir Wyższy będzie Wzmacniał się o bazową Siłę wybranej jednostki.
- Płotka będzie teraz pojawiała się na planszy zanim umiejętności Złotej karty zostaną aktywowane.
- Umiejętność Janka nie będzie mogła być aktywowana jeśli w talii przeciwnika nie będzie karty odpowiedniego koloru.
Z kompletną, bardzo obszerną listą zmian możecie zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!