Nowy hotfix do Gwinta już dostępny

CD Projekt RED udostępniło właśnie najnowszy hotfix do Gwinta. Nowa aktualizacja skupia się na poprawieniu balansu rozgrywki oraz działania brązowej pogody.

Oto lista ogólnych zmian:

 
  • Efekt uboczny będzie teraz wzmacniał do 6 jednostek o 2 punkty Siły.
  • Siła Niedźwiedzia (Wściekły ryk) zmniejszyła się z 12 do 11.
  • Zmieniono oznaczenie Niedźwiedzia (Wściekły ryk) z Niedźwiedzia na Bestię.
  • Niedźwiedź (Wściekły ryk) został oznaczony jako Ulotny.
  • Siła Olgierda zwiększyła się z 7 do 9.
  • Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana przy przejściu na Cmentarz, a nie po powrocie na Planszę.
  • Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana o połowę zaokrąglając w górę.
  • Podwójny Krzyż Alzura będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
  • Rozkaz Wymarszu będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
  • Atrapa będzie teraz Wzmacniała jednostki, a nie je Ulepszała.
  • Gęsta Mgła będzie teraz zadawała 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o największej sile w rzędzie.
  • Ulewny Deszcz będzie teraz zadawał 1 punkt obrażeń maksymalnie 5 jednostkom o najniższej sile w rzędzie.
  • Trzaskający Mróz będzie teraz zadawał 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o najniższej sile w rzędzie.
  • Obrażenia zadawane przez Skelligijski Sztorm zmieniły się z 3, 2, 1 do 2, 2, 1.
  • Aeromancja pozwoli teraz na wybranie karty z talii do zagrania.
  • Trzęsienie Ziemi Stammelforda będzie teraz zadawało obrażenia maksymalnie 6 jednostkom, a nie 8.
  • Umiejętności, które Ranią lub Okaleczają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w górę.
  • Umiejętności, które Wzmacniają lub Ulepszają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w dół.
  • Uzdrowienie pozwoli teraz na Wskrzeszenie Złotej jednostki tylko z własnego Cmentarza.
  • Villentretenmerth będzie już niszczył jednostkę o najwyższej sile tylko jeden raz.
  • Siła Villentretenmertha zwiększyła się z 4 do 8.
  • Siła Avallac'ha zmniejszyła się z 10 do 8.
  • Podczas Pochłaniania, Regis: Wampir Wyższy będzie Wzmacniał się o bazową Siłę wybranej jednostki.
  • Płotka będzie teraz pojawiała się na planszy zanim umiejętności Złotej karty zostaną aktywowane.
  • Umiejętność Janka nie będzie mogła być aktywowana jeśli w talii przeciwnika nie będzie karty odpowiedniego koloru.

Z kompletną, bardzo obszerną listą zmian możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.