BioWare promuje Anthem poprzez... labirynt na polu kukurydzy

Dla BioWare'u Anthem jest projektem bardzo ważnym - czymś, czego kanadyjskie studio nie robiło jeszcze nigdy wcześniej. Deweloperzy dążą do oryginalnej, świeżej gry, a ich koledzy z działu marketingu najwyraźniej nie zamierzają zostawać w tyle.

Dlaczego? Otóż okazuje się, że BioWare postanowiło promować swoją najnowszą grę poprzez wycięcie na jednym z pól kukurydzy pod Edmonton labiryntu w kształtcie olbrzymiego egzoszkieletu. To brzmi dość niewiarygodnie, dlatego lepiej zobaczcie to sami.

Cała akcja zakrawa na żart, choć w dość specyficznym guście. Jedno trzeba marketingowcom BioWare'u przyznać: jeśli ten film miał sprawić, że Anthem trafi na czołówki wielu portali gamingowych, to cel ten udało im się osiągnąć.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.