Dla BioWare'u Anthem jest projektem bardzo ważnym - czymś, czego kanadyjskie studio nie robiło jeszcze nigdy wcześniej. Deweloperzy dążą do oryginalnej, świeżej gry, a ich koledzy z działu marketingu najwyraźniej nie zamierzają zostawać w tyle.
Dlaczego? Otóż okazuje się, że BioWare postanowiło promować swoją najnowszą grę poprzez wycięcie na jednym z pól kukurydzy pod Edmonton labiryntu w kształtcie olbrzymiego egzoszkieletu. To brzmi dość niewiarygodnie, dlatego lepiej zobaczcie to sami.
Cała akcja zakrawa na żart, choć w dość specyficznym guście. Jedno trzeba marketingowcom BioWare'u przyznać: jeśli ten film miał sprawić, że Anthem trafi na czołówki wielu portali gamingowych, to cel ten udało im się osiągnąć.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!