Pante Rei, czyli o tworzeniu wody w Pathfinder: Kingmakerze słów kilka

Wydawałoby się, że stworzenie realistycznej animacji wody w grze nie należy do zadań zbyt skomplikowanych. Nic bardziej mylnego, o czym przekonują w najnowszym dzienniku deweloperskim twórcy Pathfinder: Kingmakera.

Nowy artykuł w całości poświęcono właśnie temu zagadnieniu: teksturom, odbiciom świetlnym, refrakcjom czy też... tworzeniu się piany. Tekst to prawdziwa gratka dla miłośników grafiki i animacji, ale efekty prac grafików z Owlcat Games z pewnością chętnie obejrzą także inni fani Pathfinder: Kingmakera. Wszystkich zainteresowanych odsyłam do artykułu źródłowego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.