Druidstone: zza kulis programowania

Po dłuższej przerwie Ctrl Alt Ninja przygotowało kolejny dziennik deweloperski z prac nad Druidstone: The Secret of the Menhir Forest. Poprzez ten obszerny artykuł deweloperzy pozwolili nam zajrzeć za kulisy programistycznej strony gry.

Starszy inżynier projektu Petri Häkkinen omówił pokrótce sposób, w jaki zorganizowany jest kod Druidstone’a oraz na czym polega jego obiektowa “dekompozycja”. Artykuł skierowany jest w stronę programistów i raczej nie zainteresuje przeciętnego gracza. Można się z nim zapoznać pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.