Thea 2: The Shattering: listopadowy raport z prac

Kolejny miesiąc prac nad Thea 2: The Shattering dobiega końca. Kolejny miesiąc, w czasie którego deweloperom z MuHa Games udało się dokonać znaczących postępów, czym oczywiście nieomieszkali się pochwalić.

Finalizacja kwestii formalnych z Kickstarterem oraz krótkie urlopy rozpoczęły naprawdę owocny miesiąc prac. W tym czasie MuHa Games zmigrowało grę na nową wersję silnika Unity, wprowadziło znaczące poprawki do edytora wydarzeń oraz systemu karcianych potyczek, stworzyło kod obsługujący panel ekwipunku, a także kilka nowych modeli 3D oraz szkiców koncepcyjnych. Te ostatnie można podziwiać zresztą w samym artykule.

Zainteresowani? W takim razie zapoznajcie się z kompletnym tekstem na blogu Thea 2: The Shattering.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.