Listopad właśnie dobiegł końca, lecz Studio Fawn wciąż nie znalazło pewnego źródła finansowania dla swojego sztandarowego projektu, czyli Bloom: Memories. W związku z powyższym deweloperzy postanowili skierować się na dość rzadko wybieraną drogę.
Mowa o stworzeniu sidequelu, czyli niewielkiego projektu osadzonego w świecie Bloom: Memories, który można byłoby ukończyć dość szybko i w ten sposób zebrać środki na dokończenie produkcji flagowego projektu studia. W ten oto sposób powstało Bloom: Labirynth - dungeon crawler 2D, który od ok. miesiąca jest w fazie produkcji. Studio Fawn zaprezentowało już pierwsze owoce swoich prac i zapowiedziało, że celuje w wydanie go na przełomie grudnia i stycznia, najlepiej jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Świąteczny przypływ gotówki niewątpliwie pomógłby w produkcji Bloom: Memories, choć kroki podjęte przez Studio Fawn wydają się dość desperackie... Mimo tego trzymamy kciuki za powodzenie Bloom: Labirynth z nadzieją, że powzięty wysiłek przyniesie wymierny efekt i w niedalekiej przyszłości będziemy mogli się cieszyć pełną wersją tworzonego od kilku lat cRPG-a.
Więcej informacji na temat najbliższych planów Studio Fawn uzyskacie pod niniejszym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!