Wolcen: podsumowanie minionego roku i plany na kolejny

Rok 2017 był dla Wolcen Studio całkiem pomyślny. Twórcy Wolcen: Lords of Mayhem wydali w tym czasie tuzin patchów do swojej wczesnodostępowej gry, dzięki którym znacząco poprawili wiele aspektów rozgrywki. Najlepsze jednak ciągle przed nami.

Najnowszy dziennik deweloperski w obszerny sposób podsumowuje miniony rok, a także prezentuje plany studia na kolejne dwanaście miesięcy. W nowym roku producenci zamierzają aktualizować grę co 2-3 miesiące i położyć duży nacisk na jej optymalizację. W Wolcenie pojawi się również wiele nowości takich jak systemy kapliczek, craftingu, tryb multiplayer, kolejny rozdział fabularny, nowe umiejętności, zaklęcia, potwory i wiele, wiele więcej. Jest więc na co czekać!

Niestety, nie mogą tego powiedzieć o sobie gracze linuksowi. Po wielu prośbach, a nawet groźbach, Wolcen Studio postanowiło ustosunkować się do zapytań o wczesną wersję gry na te platformy i... oświadczyło, że nie będzie w stanie stworzyć linuksowego portu dla alfy oraz bety Wolcen: Lords of Mayhem. W ten sposób deweloper złamał obietnicę daną podczas kampanii gry na Kickstarterze, w rezultacie czego wielu donatorów poprosiło o zwrot pieniędzy. Twórcy gry na razie nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej sprawie.

 

Dla PC-owych graczy Wolcen: Lords of Mayhem nowy rok zapowiada się ekscytująco. Trzeba jednak zaznaczyć, że gra francuskiego dewelopera wciąż nie posiada ustalonej daty premiery, dlatego wątpliwe jest, że w jej pełną wersję zagramy jeszcze w tym roku. Czas pokaże.

Pełną treść najnowszego dziennika deweloperskiego Wolcen: Lords of Mayhem znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.