System walki w Realms Beyond skorzysta z siatki heksowej

Z każdym kolejnym dziennikiem deweloperskim Ceres Games odkrywa karty związane z ich taktycznym, turowym cRPG-iem - Realms Beyond. W najnowszym artykule deweloperzy zdradzają, że zaimplementowany w grze turowy system walki będzie korzystał z siatki heksowej.

Ze wspomnianego artykułu wynika, że Niemcy długo debatowali nad tym, czy system walki powinien opierać się na heksach, czy na kwadratach. Ostatecznie wybór padł na heksy, o czym przesądziły trzy powody omówione szeroko w owym dzienniku deweloperskim.

Zainteresowani szczegółami? W takim razie zapoznajcie się z pełną wersją artykułu, którą opublikowano na oficjalnej stronie Realms Beyond.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.