MuHa Games nieustannie pracuje nad stworzeniem Thea 2: The Shattering, przez co w ostatnim czasie deweloperzy mieli mniej czasu na raportowanie swoich postępów. W ostatnim miesiącu natknęli się zresztą na pewne problemy, które postanowili opisać w najnowszym dzienniku deweloperskim.
Krótki artykuł opisuje kłopoty związane z umiejscowieniem niektórych jednostek oraz przedmiotów na mapie, szczególnie na wybrzeżach i wzniesieniach. Twórcy Thea 2 dokładnie opisali problem, przez który lisy zaczęły... pływać, a kozły unosić się w powietrzu, a także sposoby, jakimi próbowali zniwelować te efekty. O całym procesie oraz ostatecznym rozwiązaniu tej kwestii możecie przeczytać tutaj.
Przypomnijmy, że premiera Thea 2: The Shattering została zaplanowana na drugą połowę 2018 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!