Jak donosi Shacknews, w dokumentacji dodanej do nowego, dwupłytowego wydania Mass Effect, BioWare ujawnił trochę szczegółów dotyczących zapowiedzianego ostatnio DLC do gry, a także jej kontynuacji.
Było coś w Mass Effect 1 na co nigdy nie mieliśmy czasu i co jak sądziliśmy nie zrobilibyśmy wystarczająco dobrze, czym jest arena walk - powiedział principal lead designer Preston Watamaniuk.
Chcieliśmy być w stanie dać ludziom znacznie bardziej zorientowaną wokół walki, lżejszą fabularnie rozgrywkę - powiedziała project director Casey Hudson. Będziesz szedł do swego rodzaju kasyna, klubu gier lub walk na stacji kosmicznej.
Jakiekolwiek stany gry, które stworzysz w Mass Effect 1, powinieneś być w stanie przenieść z tym samym bohaterem do Mass Effect 2 - zauważyła Hudson.
W kontynuacji, przejdziesz przez właściwie mroczniejszy okres, gdzie naprawdę poszukujesz odpowiedzi... jest naprawdę wiele zwrotów akcji i generalnie jest to znacznie znacznie mroczniejsze przeżycie - dodała na koniec Hudson.
Mniej fabuły, więcej akcji? Brzmi jak prosta recepta na stworzenie gry akcji z elementami RPG...
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!