The New World: więcej informacji o systemie walki

W The New World nie zabraknie okazji do przetestowania swoich umiejętności bojowych. System walki w tej grze czerpie z garściami z rozwiązań zastosowanych w The Age of Decadence, aczkolwiek wprowadza również wiele zmian.

Jeśli pamiętacie turowy system walki ze wspomnianej gry, to w The New World poczujecie się jak w domu. Tyczy się to zwłaszcza tych, którzy planują specjalizować się w walce w zwarciu - w tym aspekcie zmian jest naprawdę niewiele. Kolosalne zmiany odczują za to miłośnicy walk na dystans, co wymusza choćby diametralnie inny setting kolejnej produkcji Iron Tower Studios.

U podstaw systemu walki w The New World leżą też zmiany w broniach. W najnowszej grze twórców The Age of Decadence pojawi się ponad dwa razy więcej egzemplarzy morderczych zabawek niż w ich debiutanckiej produkcji. Broń zostanie podzielona na cztery kategorie jakości, aczkolwiek jest to podział wewnętrzny, którego gracz nie uświadczy. Każdy będzie miał w czym wybierać, choć tak duża liczba rodzajów broni niesie ze sobą jedną negatywną zmianę. W The New World nie będzie systemu craftingu.

O zmianach w pancerzach, atrybutów oraz innych aspektach systemu walki można by rozprawiać jeszcze długo, dlatego nie będziemy was zanudzać zagłębianiem się w każdą pojedynczą wartość tego złożonego mechanizmu. Zainteresowanych odsyłam do źródła.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.