Mount & Blade II: Bannerlord: więcej informacji o zamkach

Obrona i zdobywanie zamków to jedne z podstawowych atrakcji, jakie czekają na graczy Mount & Blade II: Bannerlord. Producenci gry zdążyli już opowiedzieć co nieco o tym zagadnieniu, dlatego w najnowszym dzienniku deweloperskim postanowili przybliżyć nieco proces powstawania samych zamków.

Twórcy gry opowiedzieli o swoich historycznych inspiracjach, ich wpływie na projektowanie zamków w Mount & Blade II: Bannerlord oraz systemie ulepszeń, który pozwoli stworzyć fortecę nie do zdobycia. Oto fragment artykułu:

 

Zamki to prawdopodobnie pierwszy obraz, jaki przychodzi do głowy, kiedy mówimy o średniowieczu. Te ogromne i pozornie nie do zdobycia budowle górowały nad okolicą, w której się znajdowały; ukazywały obraz władzy i autorytetu, mający na celu zaimponować poddanym jak i innym lordom. W zeszłym tygodniu przyjrzeliśmy się nieco machinom wojennym używanym do przełamywania obrony tych wspaniałych, średniowiecznych behemotów i rozmawialiśmy o różnych sposobach, w jaki gracze mogli podchodzić do oblężeń w Bannerlord. W tym tygodniu chcielibyśmy omówić trudny proces projektowania zamków dla gry, począwszy od historycznych wpływów, których użyliśmy, po decyzje dotyczące rozgrywki, które podjęliśmy, i pokazać Wam, jak to wszystko się łączy, by stworzyć zamek w grze.

Tyle tytułem wstępu. Po więcej szczegółów na temat zamków w Mount & Blade II: Bannerlord zajrzyjcie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.