Copper Dreams: więcej informacji o różnych rodzajach podłoży

“Żywiołowe” podłoża w serii Divinity: Original Sin okazały się prawdziwym hitem. Znana i lubiana mechanika rozgrywki pojawi się również w turowym cRPG-u do Whalenoght Studios - Copper Dreams - choć oczywiście w mocno cyberpunkowej aranżacji.

W długim dzienniku deweloperskim twórcy Copper Dreams opisali obecny stan prac nad “reaktywnymi” polami, po których poruszają się postaci, oraz planach ich rozwinięcia. Trzeba bowiem przyznać, że pod względem tej mechaniki Whalenought Studios idzie o kilka kroków dalej od swoich belgijskich kolegów. W Copper Dreams podłoża odegrają istotną rolę nie tylko w czasie walk, ale również podczas zwykłej eksploracji. Wystarczy bowiem wejść w kałużę wody lub krwi, by zacząć roznosić po okolicy dość czytelne ślady swojej obecności. Jeśli wróg je zauważy, może dotrzeć do postaci gracza (lub zwykłego NPC-a) jak po nitce do kłębka... Otwiera to wiele interesujących opcji rozgrywki już w samej alfie, gdzie pola ruchu mogą posiadać tylko jeden efekt, jednak twórcy gry obiecują, że w finalnej wersji Copper Dreams każde pole będzie mogło zawierać wiele efektów, których działanie może się na siebie nakładać!

Brzmi interesująco? W takim razie koniecznie zapoznajcie się z najnowszym dziennikiem deweloperskim Copper Dreams, który można przeczytać pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.