Iron Harvest: pierwszy dziennik deweloperski już dostępny

Kwiecień był dla King Art Games niezwykle intensywnym czasem, bowiem twórcy Iron Harvest nie tylko pracowali nad swoją nową grą, ale również dopinali sprawy formalne z pomyślnie zakończoną zbiórką pieniędzy na Kickstarterze. W końcu nadszedł jednak czas, by w pełni skupić się na produkcji i przygotować m.in. pierwszy dziennik deweloperski!

Jego głównym tematem jest piechota - podstawa armii każdej z trzech frakcji dostępnych w Iron Harvest. Z artykułu dowiadujemy się, że jednostki piechoty będą posiadać sześć specjalizacji (m.in. strzelec, kanonier czy medyk), spośród których każdą cechować będzie nieco inny zestaw umiejętności. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich oddziałów jest piechoty jest to, że ich broń jest bezużyteczna w starciu z mechami. Co zatem zrobić, gdy naprzeciwko oddziału stanie jedna z potężnych maszyn kroczących? Najlepiej... użyć ciężkiego sprzętu jak moździerze czy armaty antymechowe, ktore można znaleźć na polach bitew i operować nimi za pomocą kilku członków oddziału.

Artykuł wspomina również o inspiracjach oraz procesie tworzenia poszczególnych jednostek, a wszystko uzupełniają liczne szkice koncepcyjne. Nie sposób nie wspomnieć też o drugiej części dziennika, w której Thomas Derksen, starszy animator Iron Harvest, odpowiada na kilka pytań związanych ze swoją pracą.

Brzmi interesująco? W takim razie zachęcam do zapoznania się z pełną treścią dziennika. Ów artykuł przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.