Fanowski mod zwiększa poziom trudności w Pillars of Eternity II: Deadfire

Od momentu premiery Pillars of Eternity II: Deadfire zbiera głównie pochlebne recenzje, choć niektórzy twierdzą, że jest zdecydowanie zbyt łatwa. Z pomocą przychodzą oczywiście modderzy.

Podczas gdy Obsidian cały czas pracuje nad poprawieniem balansu rozgrywki w swojej najnowszej grze, modder znany jako maxolina postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i stworzył moduł pt. Deadly Deadfire. Jego główną cechą jest to, że skaluje poziom przeciwników o 9 jednostek w stosunku do poziomu gracza, dzięki czemu potyczki z regularnymi wrogami stają się większym wyzwaniem - zwłaszcza pod koniec nowych Pillarsów. Bossowie otrzymują kolejne 2 poziomy, co sprawia, że miłośnicy mocnych wrażeń nie powinni narzekać.

To jednak nie wszystkie zmiany, jakie wprowadza omawiany mod. Deadly Deadfire zwiększa również pasek życia wrogów o 20-30%, a także zmniejsza liczbę Punktów Doświadczenia otrzymywanych za wykonywanie zadań o 28%. Intencją autora było to, żeby wyhamować nieco progres gracza pod koniec nowych Pillarsów i tym samym powstrzymać jego drużynę przed przeistoczeniem się w oddział półbogów.

 

Wszystko to znajdziecie w podstawowej wersji Deadly Deadfire. Jeśli i to okaże się zbyt małym wyzwaniem, warto uruchomić wersję “hardcore”, za sprawą której gra stanie się jeszcze trudniejsza!

Moda możecie pobrać stąd. Tam też znajdziecie dokładne instrukcje jego instalacji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.