Od momentu premiery Pillars of Eternity II: Deadfire zbiera głównie pochlebne recenzje, choć niektórzy twierdzą, że jest zdecydowanie zbyt łatwa. Z pomocą przychodzą oczywiście modderzy.
Podczas gdy Obsidian cały czas pracuje nad poprawieniem balansu rozgrywki w swojej najnowszej grze, modder znany jako maxolina postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i stworzył moduł pt. Deadly Deadfire. Jego główną cechą jest to, że skaluje poziom przeciwników o 9 jednostek w stosunku do poziomu gracza, dzięki czemu potyczki z regularnymi wrogami stają się większym wyzwaniem - zwłaszcza pod koniec nowych Pillarsów. Bossowie otrzymują kolejne 2 poziomy, co sprawia, że miłośnicy mocnych wrażeń nie powinni narzekać.
To jednak nie wszystkie zmiany, jakie wprowadza omawiany mod. Deadly Deadfire zwiększa również pasek życia wrogów o 20-30%, a także zmniejsza liczbę Punktów Doświadczenia otrzymywanych za wykonywanie zadań o 28%. Intencją autora było to, żeby wyhamować nieco progres gracza pod koniec nowych Pillarsów i tym samym powstrzymać jego drużynę przed przeistoczeniem się w oddział półbogów.
Wszystko to znajdziecie w podstawowej wersji Deadly Deadfire. Jeśli i to okaże się zbyt małym wyzwaniem, warto uruchomić wersję “hardcore”, za sprawą której gra stanie się jeszcze trudniejsza!
Moda możecie pobrać stąd. Tam też znajdziecie dokładne instrukcje jego instalacji.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!