Mroczny. Brudny. Lekko nieostry niczym na starych kasetach VHS. Tak miało wyglądać Copper Dreams - najnowsze dziecko niezależnego studia Whalenought. Miało, ponieważ deweloperzy postanowili drastycznie zmienić wizualny styl swojej gry.
Zmiana jest wyraźna, bowiem znany z Kickstartera oraz pierwszej alfy styl low-poly pixel art zostaje zastąpiony przez jaskrawe, dość kontrastowe 3D. Przykład możecie obejrzeć poniżej.
[1/2] Last month we finalized a 3d art style we’ve been tinkering with for awhile. As we’re more comfortable with traditional 2d, we’ve always been looking for a way of making 3d more comfortable to work with. Making everything sketchy is just a treat to design. pic.twitter.com/pzGgKGBJzA
— Whalenought Studios (@whalenought) 21 czerwca 2018
Producenci z Whalenought Studios zapewniają, że zmiana jest przemyślana i niezwykle ważna dla dalszych postępów nad Copper Dreams. A co wy o tym sądzicie?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!