Mount & Blade II: Bannerlord: więcej informacji o mapie kampanii

Mapa kampanii to jeden z podstawowych elementów serii Mount & Blade. W Bannerlord ów element rozgrywki będzie prezentował się jeszcze lepiej niż w poprzednich grach TaleWorlds Entertainment, o czym deweloperzy poinformowali w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Oto fragment artykułu:

 

Przy pracy nad Bannerlord używamy fantastycznego edytora scen przygotowanego dla naszych artystów przez programistów silnika gry. Wcześniej dla kampanii używaliśmy technologii, która była reliktem po systemie Warband. Z pewnych względów było to praktyczne i miało swoje zalety, ale w trakcie prac zorientowaliśmy się, że zbyt bardzo nas to ogranicza i zdecydowaliśmy się na przebudowę mapy kampanii na nowy edytor scen.

Nowy projekt ma wiele zalet. Oprócz możliwości stworzenia mapy o znacznie wyższej jakości to także wielka wielka zmiana otwierająca przed nami nowe pokłady możliwości. Tworząc mapę w naszym edytorze, mogliśmy szybko i efektownie edytować mapę, układając osady bezpośrednio w edytorze (zamiast zapisywać koordynaty w pliku tekstowym!).

To z kolei prowadzi nas do najfajniejszej zmiany, jaką dokonaliśmy na mapie kampanii: ikony miast wizualnie oddają prawdziwy wygląd miast. Oznacza to, że po pewnym czasie gracze będą mogli rozpoznawać miasta po samych ikonach. Dodatkowo, dzięki wizualnej reprezentacji, gracze będą widzieli, jakie surowce produkuje wioska, a także poziom murów zamków.

Brzmi zachęcająco? Zapoznajcie się w takim razie z kompletnym artykułem, który znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.