Mount & Blade II: Bannerlord: zza kulis tworzenia pancerzy i strojów

TaleWorlds Entertainment uraczyło nas kolejną rozmową z jednym z członków zespołu pracującego nad Mount & Blade II: Bannerlord. Tym razem w krzyżowym ogniu pytań znalazł się artysta 3D Ömer Zeren.

Turek zajmuje się tworzeniem pancerzy i strojów mieszkańców Calradii, dlatego to właśnie o tym zagadnieniu opowiada najwięcej.

 

CZYM PRZEWAŻNIE ZAJMUJESZ SIĘ W CIĄGU DNIA?
Odkąd dołączyłem do zespołu w 2013, większość mojej pracy skupiała się na projektowaniu i modelowaniu pancerzy i strojów w grze. Projekt może zacząć się od czegoś tak prostego jak opis, np. »Średni, skórzany pancerz Vlandian« lub może być czymś nieco bardziej złożonym, jak na przykład obrazkiem referencyjnym albo szkicem koncepcyjnym stworzonym w studio. Tak przeważnie wygląda punkt wyjścia dla wszystkich moich projektów. Następnym krokiem jest uruchomienie Zbrusha i rzeźbienie! Jeśli ostateczny projekt zostanie zatwierdzony, biorę się za tworzenie modelu w wersji o niższej rozdzielczości. Oczywiście staram się nie przesadzać ze złożonością obiektów: przeważnie pełna zbroja, od stóp do głowy, złożona jest z 7000 – 10000 poligonów. Do tworzenia tekstur używam wielu programów, w tym Zbrush Polypaint, Photoshopa i czasami Substance Paintera (tworzenie tekstur dla tkanin jest w nim znacznie szybsze!). Kończę, tworząc powierzchnie i importując gotowy obiekt do gry, aby sprawdzić, czy nie pojawiły się jakieś błędy. Jeśli wszystko wygląda dobrze i zostało zatwierdzone przez szefa, przechodzę do kolejnego projektu.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o sposobie tworzenia pancerzy i ubrań w Mount & Blade II: Bannerlord, to koniecznie udajcie się pod niniejszy adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.