J. Klose: "świat w The Surge 2 będzie znacznie bardziej żywy"

Na tegorocznych targach E3 nie zabrakło Jana Klosego. Dyrektor kreatywny Deck 13 często i gęsto opowiadał o The Surge 2, a przede wszystkim o różnicach, jakie dzielą kontynuację od pierwowzoru. Wychodzi na to, że w drugiej odsłonie action RPG-a swiat gry będzie nie tylko większy, ale również żywszy!

Takie słowa padły w czasie rozmowy z portalem GameReactor. Jeden z ciekawszych fragmentów wywiadu dotyczy właśnie miejsc, jakie odwiedzimy w trakcie rozgrywki w The Surge 2.

 

Zatem samo miasto nosi nazwę Jericho City i jest swego rodzaju północnoamerykańską metropolią z niedalekiej przyszłości. Mówimy w niej "ok, możemy pokazać, co się wydarzyło, o czym mówiliśmy wiele w pierwszej grze, co się stało ze społecznością, co ze środowiskiem, i wszystkie takie rzeczy". Teraz będzie można tego doświadczyć. W jaki sposób ewoluował świat? (...) Możesz tego doświadczyć i, pod względem tworzenia poziomów, jest ogromna różnica, ponieważ jeśli myślisz o terenie zurbanizowanym, zawsze myślisz o tym, że już od początku możesz pójść, gdzie tylko zechcesz (...) nie cały [świat] jest otwarty, ale jest ze sobą połączony, także pod kątem wertykalnym - możesz iść do podziemi, możesz być na poziomie ulicy albo wewnątrz budynków - zdradzi Klose.

Cały wywiad jest dostępny pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.