The New World: więcej informacji o tworzeniu fabuły oraz wyborach i konsekwencjach

Podejmowanie trudnych decyzji i mierzenie się z ich konsekwencjami było fundamentem The Age of Decadence. W kolejnej grze Iron Tower Studios, The New World, sytuacja przedstawia się bardzo podobnie.

W najnowszym dzienniku deweloperskim twórcy gry postanowili zagłębić się w temat wyborów i konsekwencji, opisując swoje podejście do tematu. Sporo miejsca poświęcono również tworzeniu fabułu, czyli tzw. storytellingowi. Ten obszerny artykuł to prawdziwa gratka dla każdego, kto lubi poznawać gamedev od kuchni - a zwłaszcza RPG-ową gałąź gamedevu.

Jeśli jesteście zainteresowani lekturą, to udajcie się pod niniejszy adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.