Insomnia: o filozofii Wielkiego Snu

Im bliżej premiery, tym chętniej twórcy Insomnia: The Ark ujawniają informacje na temat świata gry. W najnowszym dzienniku deweloperskim opisano filozofię, która stała za tzw. Wielkim Snem.

Owa procedura była niezwykle ważna dla przeżycia ludzi, którzy opuścili Ziemię na pokładzie Obiektu 6. Aby poznać szczegóły, oddajmy głos deweloperom ze Studia Mono.

 

Pomimo faktu, że odpowiednie zarządzanie zasobami było priorytetem dla administracji Obiektu 6, możliwości produkcyjne staci nie były w stanie zapewnić niezbędnej ilości żywności dla całej populacji. Problem został w końcu rozwiązany za sprawą procedury Wielkiego Snu, która pozwoliła mieszkańcom spędzić w śpiączce od 5 do 10 lat, o czym decydował status oraz kwalifikacje danej osoby. W tym celu stworzono potężne repozytorium modułów delta, które nazwano Kończyną. To właśnie tam położono do snu trzy-czwarte oficjalnie odnotowanych mieszkańców stacji.

Oczywiście na stacji nie brakowało nielegalnych przybyszów, którzy z problemem braku żywności oraz innych zasobów musieli mierzyć się bez pomocy administracji Obiektu 6. O tym, w jaki sposób próbowali przetrwać, dowiecie się, czytając najnowszy dziennik deweloperski twórców Insomnia: The Ark. Polecamy!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.