Mount & Blade II: Bannerlord: więcej informacji o misjach oraz zarządzaniu królestwem

W ostatnim czasie twórcy Mount & Blade II: Bannerlord nie próżnowali. Wprawdzie o dacie premiery gry wciąż nic nie wiadomo, jednak w międzyczasie na blogu studia pojawiły się dwa nowe artykuły.

Poruszają one bardzo bliską sobie tematykę. Pierwszy z nich dotyczy zarządzania królestwem. Oto jego fragment:

 

Głównym celem gier Mount & Blade jest wspomniana wyżej podróż od łachmanów do bogactwa. Niemal każda akcja podjęta w grze ma na celu zwiększenie bogactwa, prestiżu oraz, ostatecznie, Waszej potęgi. Jednak w naszych poprzednich grach niektóre elementy tej podróży zostały pominięte w trakcie dewelopingu.

W poprzednich grach zarządzanie i interakcje z lordami wewnątrz swoich włości to żmudne i wymagające cierpliwości zajęcie. Potrzebne informacje mogły być trudne do znalezienia, a same interakcje miały dość ograniczony zakres. Chcieliśmy się tym zająć w Bannerlord, aby późniejsze etapy gry były bardziej płynnym i przyjemnym doświadczeniem dla graczy.

Postanowiliśmy zaimplementować ekran całkowicie przeznaczony temu aspektowi gry (włączając w to dodatkowe mechaniki, aby uwzględnić nowe interakcje). Ekran królestwa dzieli się na cztery zakładki: Klany, Lenna, Prawa i Armie, prezentujące praktycznie każdy strzęp informacji, potrzebnych do podejmowania świadomych decyzji i efektywnego zarządzania królestwem. Ekran jest wciąż rozwijany, nowe elementy są wciąż dodawane, jednak to, co prezentujemy Wam w tym blogu, jest bardzo zbliżone do tego, czego możecie spodziewać się w finalnej wersji gry.

A skoro mowa o zarządzaniu królestwem, to nie sposób nie wspomnieć o misjach, które w znacząco sposób wpływają na rozwój sytuacji w danych krainach. Oto fragment artykułu poświęconego temu zagadnieniu.

Mount & Blade II: Bannerlord to wielki sandbox, który pozwoli Wam grać tak, jak tylko macie na to ochotę. Oznacza to, że w grze nie ma żadnej historii, za którą będziecie zmuszeni podążać. Zamiast tego, rozgrywka zaoferuje Wam misje, które umożliwią wypełnienie sakiewki przy jednoczesnym polepszeniu relacji z notablami zamieszkującymi Calradię.

Ponieważ gra ma strukturę otwartą, zaprojektowaliśmy te misje, aby były krótkie, ciekawe i, co najważniejsze, powtarzalne. Ale nie znaczy to, że Wasze czyny w czasie tych questów nie wpłyną na świat - wręcz przeciwnie! W zasadzie wiele z proponowanych Wam zadań będzie stanowiło bezpośrednią odpowiedź na bieżącą sytuację w grze. Jeśli grupa bandytów zbudowała sobie kryjówkę i uniemożliwia handel, możecie zostać poproszeni o poradzenie sobie z nimi przez miejscowego notabla. Wykonanie misji da Wam nie tylko zastrzyk dodatkowej gotówki i polepszenie reputacji ze zleceniodawcą, dodatkowo umożliwi łatwiejszy przepływ towarów w okolicy, co z kolei pozytywnie wpłynie na lokalną ekonomię.

Jak wam się podobają zaproponowane przez twórców Mount & Blade II: Bannerlord nowinki i usprawnienia?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.