Crowdfundingowa kampania Realms Beyond: Ashes of the Fallen wystartowała na Kickstarterze!

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami Realms Beyond - teraz z podtytułem Ashes of the Fallen - wylądowało na Kickstarterze. Debiutancka gra złożonego z branżowych weteranów Ceres Games to pełnokrwiste, izometryczne RPG, które odwołuje się do klasyków gatunku.

Realms Beyond: Ashes of the Fallen zabierze nas w podróż do świata Argei, który pod wieloma względami przypomina typowy świat fantasy. Kilka słów wstępu do fabuły:

Pół wieku temu światem wstrząsnął potężny kataklizm. Doszło do erupcji wulkanów, które rozrzuciły ogień i popiół po okolicznych ziemiach, przez które przetoczyła się również fala trzęsień ziemi. Katastrofa zrujnowała całe krainy: rozszalała ziemia połykała całe wsie, lasy i zostały wypalone przez wulkaniczny ogień, a zamieszkujące ten świat cywilizacje stanęły na krawędzi zagłady. Panika sięgnęła takiego poziomu, że królowie i królowe nie potrafili nie utrzymać prawa i porządku. Kataklizm pochłonął tysiące ofiar i zanurzył cały świat w chaosie.

 

Projekt, za którym stoi weteran branży gamingowej Peter Ohlmann, w swoich głównych założeniach odwołuje się do takich tytułów jak seria gier Gold Box, Świątynia Pierwotnego Zła, Realms of Arkania, Fallout, Ultima, Arcanum, Baldur’s Gate czy Planescape: Torment. Bazę dla rozgrywki stanowi wydany na otwartej licencji setting Dungeons & Dragon 3.5e, usprawniony nieco własnymi pomysłami deweloperów z Ceres Games. W Realms Beyond: Ashes of the Fallen staniemy zatem przed możliwością stworzenia drużyny liczącej do 6 poszukiwaczy przygód. Do wyboru otrzymamy 7 różnych ras, 8 klas, liczne klasy prestiżowe, a do tego mnóstwo opcji personalizacji postaci poprzez umiejętności, perki, ekwipunek czy wygląd. Miłośników magów z pewnością ucieszy za to fakt, że w grze znajdzie się ponad setka zaklęć, a każdy z nich będzie posiadał osobną animację czarowania.

W Realms Beyond: Ashes of the Fallen czeka na nas otwarty świat, który rozciąga się na wielu, bardzo różnych kontynentów. Podróżować można nie tylko pieszo, ale również drogą morską. W trakcie wędrówek natkniemy się na wiele różnorodnych miast, kultur, frakcji, społeczności, spośród których każda posiada bogatą historię. Oczywiście na naszej drodze staną również liczni wrogowie i potwory, znani w większości z bogatego bestiariusza D&D 3.5e.

System walki to zresztą jeden z ciekawszych aspektów Realms Beyond: Ashes of the Fallen. Twórcy gry postawili na turową mechanikę bitew, tworząc wielowarstwową, taktyczną mozaikę. O tym, z czym to się je na poziomie alfy gry, można zobaczyć na poniższym gameplayu. Fani Świątyni Pierwotnego Zła czy Fallouta powinni być jednak zadowoleni!

W chwili obecnej Realms Beyond: Ashes of the Fallen jest już w zaawansowanej fazie produkcji. Deweloperzy przygotowali już cały silnik, poszczególne mechaniki gry oraz narzędzia do wypełniania jej zawartością. Gotowych jest również już ponad 800 przedmiotów oraz 2,1 tys. elementów otoczenia, jednak producenci z Ceres Games liczą na jeszcze więcej. W związku z powyższym poprosili fanów izometrycznych RPG-ów o wsparcie w wysokości 100 tys. EUR. Nie wydaje się to być wygórowaną kwotą, biorąc pod uwagę, na jakim etapie znajduje się produkcja gry. Dodajmy, że premierę zaplanowano na początek 2020 r.

 

Polecamy zapoznać się z zaprezentowanym poniżej zwiastunem Realms Beyond: Ashes of the Fallen...

...i zachęcamy, by wesprzeć finansowo najnowszy projekt Ceres Games, który wedle wszelkich przesłanek może z powodzeniem nawiązać do izometrycznych, RPG-owych hitów sprzed lat. Trzymamy kciuki!

W chwili obecnej na Kickstarterowym koncie Realms Beyond: Ashes of the Fallen znajduje się 27,3 tys. EUR. Do zakończenia kampanii pozostało 29 dni.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.