Nie od dziś wiadomo, że Realms Beyond: Ashes of the Fallen pod wieloma względami zaoferuje nam powrót do korzeni klasycznych komputerowych RPG-ów. Dotyczy to również takich zagadnień jak mapa i dziennik, o których traktuje nowy dziennik deweloperski.
Obszerny artykuł prezentuje nam wygląd oraz sposób funkcjonowania obu tych niezwykle ważnych "narzędzi" każdego awanturnika. Zgodnie z obietnicą, funkcjonują one tak jak w klasycznych cRPG-ach, a jak powinny funkcjonować zawsze: dziennik drużyny nie oferuje gotowych rozwiązań, lecz jedynie odnotowuje wskazówki oraz wypowiedzi poszczególnych NPC-ów, które mogą naprowadzić gracza na właściwy trop. Z kolei mapa pozwala na tak rewolucyjne rozwiązanie jak... dodawanie własnych notatek, dzięki którym łatwiej później wrócić do miejsc niedostępnych podczas wstępnej eksploracji danej lokacji. Niewiele współczesnych cRPG-ów posiada taką opcję, a przecież wydaje się całkowicie naturalna... ?
W dalszej części artykułu dowiadujemy się, że zdecydowana większość obiektów w grze jest interaktywna i nierzadko pozwala pchnąć rozgrywkę w zupełnie nowym kierunku. W trakcie odkrywania Argei można natknąć się na inskrypcję odkrywającą nazwę lokacji, drzewo, które po ścięciu umożliwi pokonanie głębokiego wąwozu, albo magiczny artefakt uruchamiający zabójczą pułapkę... Podczas eksploracji świata Realms Beyond: Ashes of the Fallen trzeba być niezwykle uważnym. Zupełnie jak w starych, dawnych izometrycznych cRPG-ach.
Szczegółowe informacje dot. powyższych tematów znajdziecie tutaj. Polecamy zapoznać się również z kolejną mikro-aktualizacją, która wspomina o społecznościowych celach kampanii na Kickstarterze. Ich spełnienie zapewni wszystkim donatorom Realms Beyond: Ashes of the Fallen tak wspaniałe nagrody jak cyfrowy artbook czy ścieżka dźwiękowa gry, więc niewątpliwie warto się postarać i dzielić informacjami o debiutanckiej grze Ceres Games!
Na koniec warto wspomnieć, że po kilku dniach crowdfundingowej zbiórki Realms Beyond: Ashes of the Fallen zebrało już prawie połowę sumy niezbędnej do jej pomyślnego zakończenia. Kampania na Kickstarterze potrwa jeszcze przez 24 dni.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!