Mount & Blade II: Bannerlord: więcej o animacjach i systemie dynastii

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:

Za producentami Mount & Blade II: Bannerlord kolejne tygodnie wytężonej pracy. Twórcy gry nadal nie są skłonni podzielić się informacją dot. jej premiery, ale za to bardzo chętnie tworzą kolejne zakulisowe dzienniki deweloperskie.

Pierwszy z dwóch nowych artykułów dotyczy procesu animacji. W obszernym tekście opowiedział o nim animator postaci Abdullah Nakipoğlu. Oto kilka ciekawych fragmentów rozmowy z nim:

CZY MOŻESZ OPISAĆ PROCES ANIMACJI KONNYCH ŁUCZNIKÓW W GRZE? UŻYWALIŚCIE PRAWDZIWYCH KONI?
„Sesja motion capture z końmi byłaby dość wymagająca. Dane pochodzące z markerów umieszczonych na mięśniach konia mogą się dość mocno pomieszać, co z kolei wymagałoby dokładnego czyszczenia przed dołączeniem ruchu kości. Gdybyśmy używali animacji mięśni, takie dane byłyby niezwykle pomocne, ale jako że tego nie robimy, to animacje koni (oraz innych zwierząt) stworzyliśmy ręcznie.”

CZY W GRZE POJAWIĄ SIĘ SPECJALNE ANIMACJE? (TAKIE JAK ŚLUB W WARBANDZIE, CZY ZOBACZYMY WŁASNY POGRZEB, ITP.?)
„Tak, w grze będą „przerywniki filmowe” podobne do tych w Warbandzie.”

Kolejny dziennik deweloperski opisuje za to system dynastii. Okazuje się bowiem, że w Mount & Blade II: Bannerlord będziemy mogli mieć dzieci - i to takie, które są podobne do swoich rodziców!

20 listopada 1084 roku (Roku Wielbłąda) niebiosa pobłogosławiły nasz związek honorem opieki nad pierwszym dzieckiem na wybrzeżach Calradii!

Pozwólcie, że przedstawimy naszą córkę, Ruwę (....) Jej piękna twarz łączy cechy (facekeys) obojga rodziców, z lekką nutką losowości. W ten sposób, gdy dorośnie, jej unikalna twarz zachowa cechy rodziców. Wygląd to nie jedyne, co odziedziczy po swoich rodzicach; przypadną jej także bogactwa i ziemie, które ciężko gromadziliśmy całkowicie legalnymi metodami.

W miarę dorastania będziemy mogli spędzać z nią więcej czasu, wchodzić z nią w interakcje, dzielić się doświadczeniem, umiejętnościami i przekształcać ją w piękną, młodą kobietę.

Jak wam się podobają najnowsze wieści zza kulis produkcji Mount & Blade II: Bannerlord?