Mount & Blade II: Bannerlord: więcej o budowaniu świata gry

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:

TaleWorlds Entertainment podzieliło się kolejną porcją informacji zza kulis produkcji Mount & Blade II: Bannerlord. Tym razem na warsztat wzięto budowanie świata gry.

Przewodnikiem po tej części tworzenia Bannerlorda stał się projektant poziomów Gündüzhan Gündüz. Oto fragment rozmowy z nim:

JAK DŁUGO TRWA STWORZENIE SCENY W BANNERLORD I JAKIE SĄ RÓŻNICE MIĘDZY RÓŻNYMI TYPAMI SCEN, JAK NP. MAPY BITEWNE, WIOSKI, ZAMKI ETC.?
Staramy się, jak możemy, aby każda scena w grze była unikalna i oryginalna, co znaczy, że tworzenie każdej mapy trwa tyle, ile potrzeba. Aby podać grubsze widełki, powiedziałbym, że między jednym dniem a paroma tygodniami. Na pewno dużo szybciej tworzy się wioski i sceny bitew niż miasta i zamki!

Miasta są trochę bardziej skomplikowane, ponieważ musimy umieszczać w nich lokacje, do których gracz może dotrzeć i poruszać się po nich, takie jak gospody, sklepy, kuźnie czy areny. Wszystkie te sceny muszą mieć także wariant z oblężeniem i, oczywiście, wszystkie mogą zostać zmodernizowane, więc musimy się upewnić, że można je zaatakować na każdym z trzech poziomów rozwoju. Na koniec, jeśli pojawia się konieczność zmian, to oczywiście dla większych scen potrzeba na to więcej czasu.

Więcej informacji na temat budowania świata Mount & Blade II: Bannerlord znajdziecie pod niniejszym linkiem. Zachęcamy do lektury!