Rune: pierwsze spojrzenie na system (od)budowy domów

Koncept (od)budowy domów lub twierdz stał się w ostatnim czasie bardzo popularny, pełniąc w niektórych grach survivalowych niemal podstawowy element rozgrywki. Jak się okazuje, system ten odegra również dużą rolę w Rune.

W jednym z najnowszych dzienników deweloperskich Human Head Studios opisało pokrótce mechanikę, która jest już dostępna dla beta-testerów gry. Otóż w Midgardzie, który zwiedzimy w Rune, nie zabraknie domostw w stanie wymagającym naprawy. Kiedy jednak zainwestujemy w nie odpowiednią ilość czasu i zasobów, mogą stać się bezpieczną przystania w morzu niebezpieczeństw, jakie w dniach Ragnaroku czyhają zarówno ze strony nordyckich bogów, jak i innych graczy.

Domy w Rune można rozbudowywać, tym samym zyskując dostęp m.in. do zbrojowni i kuchni, które pozwalają wytwarzać przedmioty i jedzenie. Niemniej nawet najlepiej strzeżone domostwo może zostać zdobyte przez innych graczy, którzy następnie... wybudują w tym miejscu swoją własną siedzibę. Wszystko w rękach bogów!

Szczegółowe informacje na temat systemu (od)budowy domów w Rune znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.