Obsidian tymczasowo dodał do Pillars of Eternity II: Deadfire turowy system walki. Przez pomyłkę?

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:

W minionym tygodniu gracze Pillars of Eternity II: Deadfire mogli napotkać w grze dość osobliwą opcję: możliwość uruchomienia gry z turowym systemem walki! Był to jednak prawdopodobnie błąd, który szybko został skorygowany nowym patchem.

"Nowinkę" odkrył użytkownik Reddita znany pod nickiem raggnarok. Nowy tryb walki pojawił się w czwartek, lecz po kilku godzinach został usunięty. Wedle opublikowanych informacji turowa mechanika bitwy ograniczała możliwość ruchu każdej postaci do kilku punktów akcji, a także pozwalała im wykonać maks. jeden atak na turę. Efekt można zobaczyć na poniższym screenie.

Obsidian Entertainment na razie nie skomentowało sprawy, więc nie wiadomo, czym tak naprawdę była ta chwilowa aktualizacja. Czyżby Obsidian testował nowy system walki w Pillars of Eternity II: Deadfire i popełnił błąd nowicjusza? A może to kontrolowany wyciek, który miał zbadać reakcję graczy na tę osobliwą nowinkę? Zapewne dowiemy się w niedalekiej przyszłości...