Mount & Blade II: Bannerlord: więcej informacji o bitwach treningowych oraz tworzeniu dźwięku

W nowym roku TaleWorlds Entertainment kontynuuje prace nad Mount & Blade II: Bannerlord oraz proces publikacji nowych dzienników deweloperskich. Dzięki dwóm najnowszym możemy dowiedzieć się nieco więcej o bitwach treningowych oraz produkcji dźwięku.

Bitwy treningowe, nazywane również “własnymi”, to nic innego, jak okazja do przetestowania nowej taktyki w warunkach domowych. Deweloperzy dołożyli przy tym starań, aby niemal każdy aspekt takiej bitwy mógł zostać zmieniony w ustawieniach.

 

Własne bitwy pozwalają graczom na doświadczenie wielkich i epickich bitew w świecie Bannerlorda, bez konieczności przechodzenia kampanii. Możecie chcieć sprawdzić, które jednostki będą najbardziej efektywne w starciach z tymi pierońskimi łucznikami konnymi Khuzaitów albo przetestować różne sposoby szturmowania zamków Aserai, ponieważ sprawiają Wam problemy w trybie piaskownicy, albo może po prostu macie wolnych 10 minut i chcecie spędzić chwilę z Bannerlordem. Bez względu na powody, możecie stworzyć własną bitwę lub oblężenie, dostosowując parametry do własnych potrzeb, i ruszyć do akcji.

O tym, jak powstaje muzyka oraz dźwięki, które usłyszymy w Mount & Blade II: Bannerlord, opowiedział natomiast reżyser dźwięku tureckiego studia, Ugurcan Orcun. Oto ciekawszy fragment rozmowy z nim.

CZY MOŻNA ZMIENIĆ GŁOS POSTACI GRACZA? JEŚLI TAK, Z ILU OPCJI MOŻNA WYBIERAĆ? MOŻNA GO WYŁĄCZYĆ?
Podczas tworzenia postaci będziecie mieli do wyboru wiele typów głosów, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Nawet dla koni jest kilka wariacji! Obecnie (zgodnie z założeniami) nie można ich wyłączyć.

W WARBANDZIE MOGĘ SŁYSZEĆ LUDZI WALCZĄCYCH PONAD 200 METRÓW ODE MNIE. CZY BANNERLORD ROBI COŚ, ABY TO POPRAWIĆ?
Jak najbardziej! Jest znacznie lepiej! Stworzyliśmy własny system dystansowania, gdzie dźwięki są nie tylko osłabione, ale również nakładamy na nie filtry oraz echo, zupełnie jak w prawdziwym życiu. Osiągnięcie tego nawet na słabych komputerach było nieco trudne, ale dźwięki odległych bitew brzmią, jakby były naprawdę daleko!

Zainteresowanych pogłębieniem swojej wiedzy we wspomnianych tematach zachęcam do zapoznania się z kompletnymi dziennikami deweloperskimi o bitwach treningowych i tworzeniu dźwięku.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.