Tom Clancy's The Division 2: więcej informacji o świecie gry oraz premierze

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:

Już za dwa dni Tom Clancy's The Division 2 będzie miało swoją premierę. Zanim to nastąpi, Ubisoft postanowił podzielić się szczegółowymi informacjami na temat “tętniącego świata” oraz samego wydania gry.

Tytułem wprowadzenia:

Akcja The Division 2 rozgrywa się siedem miesięcy po wydarzeniach, jakie miały miejsce na Manhattanie. Gdy wy oczyszczaliście ulice Nowego Jorku, mieszkańcy stolicy byli zdani tylko na siebie. Ci, którzy zdołali przeżyć początkową fazę epidemii, nie czekali na ratunek. Zaczęli łączyć się w grupy, gromadzić zasoby i wznosić osady—a wszystko po to, by móc obronić swoje mienie przed innymi ugrupowaniami. Przyjazne czy wrogie, wszystkie frakcje mają potrzeby, którym muszą sprostać, by przetrwać, i nie cofną się przed niczym, byle tylko osiągnąć ten cel. To prowadzi do terytorialnych wojen pomiędzy ugrupowaniami, które są podstawą żyjącego świata The Division 2.

Twórcy gry ujawnili również sporo informacji na temat kluczowych elementów rozgrywki takich jak Punkty Kontrolne, Polowania i Projekty.

Punkty kontrolne to strategiczne lokacje, w których ugrupowania, tak samo sojusznicze jak i wrogie, przechowują swoje zapasy. Gdy jakaś frakcja przejmie takie miejsce, musi podjąć szereg działań niezbędnych do jego utrzymania. Jeśli na przykład w punkcie kontrolnym brakuje żywności, frakcja wyśle szabrowników z zadaniem znalezienia zapasów w otwartym świecie. Tym samym inne frakcje mają szansę na zaatakowanie i przejęcie znalezionych zapasów dla własnych celów.

(...)

Znany z The Division system ważnych celów powraca teraz w formie Polowań, odświeżony i poprawiony. Tym razem polowania nie są już jedynie aktywowane ręcznie, ale też generowane systemowo. Gdy podejmiecie się jakiegoś polowania, przywódcy frakcji, przeciwko której będzie ono wymierzone, wybiorą sobie lokację odpowiadającą możliwościom towarzyszących im oddziałów. Bossowie ci są też bardzo zajęci własnymi sprawami, do których zalicza się głównie likwidowanie agentów Division, takich jak wy. W efekcie też mogą mieć dostęp do technologii SHD oraz wszelkich zdolności, jakie są z nimi związane. Ponieważ poziom trudności polowań stale rośnie, przywódcom będą towarzyszyły coraz liczniejsze i lepiej uzbrojone oddziały, a nawet dodatkowi bossowie!

Projekty wykorzystują system przydziałów, znany z The Division, i przekształcają go w funkcję, która podkreśla dynamiczny charakter otwartego świata. Odblokowywane już na pierwszych poziomach postaci, Projekty to swego rodzaju prośby o pomoc od przywódców osad i koordynatora Division, które spływają do was w trakcie eksploracji miasta. Prośby mogą być różne, od wykonania wymagających zadań, aż po podnoszenie morale innych graczy, zapewniając w ten sposób liczne sposoby na wsparcie cywilów oraz hojne nagrody. Za zrealizowane projekty można otrzymać schematy, modyfikacje, materiały rzemieślnicze, doświadczenie i polowania!

Wreszcie Ubisoft przypomniał, co czeka nas, kiedy dotrzemy do końca głównej kampanii Tom Clancy's The Division 2.

Gdy dotrzecie do końcowej fazy gry, jej zasady ulegną zmianie. Miasto najedzie nowa frakcja, Czarny Kieł, a w otwartym świecie pojawi się szereg nowych aktywności. Prócz działań typowych dla wszystkich frakcji, Czarny Kieł przeprowadza też operacje, z jakim dotychczas nikt nie miał w grze od czynienia: Konwój Ogara, Blokadę osady oraz Zwiad powietrzny. Tym samym możecie natknąć się na drona patrolującego ulice lub na mechanicznego Ogara, przenoszącego skrzynie z zapasami w różne miejsca w świecie gry. W zależności od waszego uzbrojenia i klasy wyposażenia, aktywności te mogą być dla was zagrożeniem lub okazją. Nie chcemy teraz za wiele zdradzać; lepiej przekonajcie się sami!

Szczegółowe informacje na każdy z w/w tematów znajdziecie tutaj. Pamiętajcie, że premiera Tom Clancy's The Division 2 nastąpi już 15 marca. Szczegółowe informacje na temat dostępności gry znajdziecie pod niniejszym adresem.