Twórcy Crossroads Inn podsumowują kampanię na Kickstarterze

Kilka dni temu crowdfundingowa zbiórka na rzecz Crossroads Inn dobiegła końca. Kampania przeprowadzona na platformie Kickstarter okazała się całkowitym sukcesem, pozwalając deweloperom z polskiego studia Kraken Unleashed uzbierać 126% oczekiwanej kwoty. Pora na małe podsumowanie.

Kiedy nieco ponad miesiąc temu Crossroads Inn zawitało na Kickstartera, twórcy gry oczekiwali zdobyć 30 tys. dolarów, które miało posłużyć do powiększenia zespołu Kraken Unleashed, a w dłuższej perspektywie do rozwinięcia gry o dodatkowe atrakcje. Ostatecznie projekt polskiego studia wsparło prawie 1300 osób, które przekazały na rzecz Crossroads Inn nieco ponad 38 tys. dolarów. Dzięki temu w grze pojawią się dodatkowe funkcjonalności takie jak możliwość tworzenia modów oraz światowej klasy lektor.

Przypomnijmy, że w Crossroads Inn gracz wciela w młodego chłopaka, który zaczyna pracować w tawernie znajdującej się na styku trzech wiecznie skłóconych królestw. Cała kraina huczy od plotek związanych z nagła śmiercią Króla Owena, a sam bohater wkrótce wplątuje się w polityczną intrygę związaną ze zbliżającym się wyborem nowego następcy Tronu. Dzięki strategicznemu ulokowaniu tawerny na przecięciu szlaków handlowych i politycznych, zawartym sojuszom i rosnącej sławie, gracz szybko zaczyna wpływać na losy świata Delcrys. Jednocześnie powoli odkrywa prawdę stojącą za śmiercią Króla...

 

Dla mnie zaskakująca była trafność komentarzy i pomysłów społeczności. Jakość rozmowy i wkładu osób, które wzięły udział w zbiórce jest nieporównywalna z innymi formami interakcji w internecie. Wspierającym nas osobom rzeczywiście zależy na jak najlepszym produkcie, co miało odzwierciedlenie w ich wpłatach. Odpada tu cała otoczka przypadkowego internetowego krzykactwa i krytyki trolli, a zostaje wspólna dyskusja nad wizją gry, co daje ogromną synergię i rezultaty. Już teraz wprowadzamy część pomysłów społeczności do gry - powiedział Patryk Pietraszkiewicz, szef studia Kraken Unleashed.

Bez zbiórki na Kickstarterze bardzo ciężko byłoby także dotrzeć do graczy z USA, którzy są dla nas niezwykle ważną grupą docelową i którzy najchętniej wspierali nas podczas akcji. Stronę Crossroads Inn na Kickstarterze zobaczyło kilkanaście tysięcy osób z 88 państw - całkiem niezwykły wynik jak na małe studio, które tworzy swoją pierwszą grę! - dodał Michał Łowigus, brand manager studia.

Przypominamy, że premierę Crossroads Inn zaplanowano na 2019 r. Wydawcą gry będzie polska firma Klabater.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.