Muzyka oraz dźwięki otoczenia odgrywają bardzo ważną rolę w Tom Clancy's The Division 2. Twórcy gry postanowili uchylić rąbka tajemnicy dot. procesu udźwiękowienia najnowszej produkcji Ubisoftu.
W obszernym artykule dyrektor dep. dźwięku Simon Kudriawcew, dyrektor dep. muzyki Ola Strandh opowiadają m.in. o nowej technologii dźwiękowej, jakiej użyto w The Division 2, przejściu z zimowych dźwięków Nowego Jorku do odgłosów lata Waszyngtonu, tworzeniu dźwięcznych elementów otoczenia, a nawet o podróży do... Czernobyla, podczas której zespół dźwiękowców starał się uchwycić odgłosy samotnego, opuszczonego miejsca - idealnej scenerii do imitacji Dark Zones w najnowszej grze Ubisoftu.
Obszerny artykuł na ten temat znajdziecie tutaj. Warto zapoznać się również z poniższym nagraniem, w czasie którego przekazują swoje spostrzeżenia na każdy z w/w tematów.
A co wy sądzicie o udźwiękowieniu Tom Clancy's The Division 2?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!