Twórcy Tom Clancy's The Division 2 przedstawiają kulisy powstawania dźwięku

Muzyka oraz dźwięki otoczenia odgrywają bardzo ważną rolę w Tom Clancy's The Division 2. Twórcy gry postanowili uchylić rąbka tajemnicy dot. procesu udźwiękowienia najnowszej produkcji Ubisoftu.

W obszernym artykule dyrektor dep. dźwięku Simon Kudriawcew, dyrektor dep. muzyki Ola Strandh opowiadają m.in. o nowej technologii dźwiękowej, jakiej użyto w The Division 2, przejściu z zimowych dźwięków Nowego Jorku do odgłosów lata Waszyngtonu, tworzeniu dźwięcznych elementów otoczenia, a nawet o podróży do... Czernobyla, podczas której zespół dźwiękowców starał się uchwycić odgłosy samotnego, opuszczonego miejsca - idealnej scenerii do imitacji Dark Zones w najnowszej grze Ubisoftu.

Obszerny artykuł na ten temat znajdziecie tutaj. Warto zapoznać się również z poniższym nagraniem, w czasie którego przekazują swoje spostrzeżenia na każdy z w/w tematów.

 

A co wy sądzicie o udźwiękowieniu Tom Clancy's The Division 2?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.