SI postaci w Tom Clancy's The Division stała na całkiem niezłym poziomie, jednak w “dwójce” Ubisoft postanowił jeszcze bardziej poprawić się w tym elemencie. W najnowszym dzienniku deweloperskim twórcy gry postanowili podzielić się sekretami, które umożliwiły im stworzenie twardszych przeciwników oraz inteligentniejszych sojuszników.
W obszernym artykule starszy projektant SI Drew Rechner oraz starszy programista SI Philip Dunstan tłumaczą, w jaki sposób udało im się sprawić, że w The Division 2 przeciwnicy są bardziej zdywersyfikowani pod kątem zachowań, przez co starcia z nimi są trudniejsze, a także w jaki sposób przyjazne postaci stały się bardziej inteligentne i pomocne. Kawał interesującej lektury dla każdego, kto interesuje się gamedevem od kuchni.
Zainteresowanych odsyłam bezpośrednio do artykułu źródłowego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!