Grim Dawn: patch 1.1.4.0 już dostępny!

Zgodnie z zapowiedziami Crate Entertainment wydało kolejną łatkę do Grim Dawn. Patch 1.1.4.0 wprowadza do gry wiele ważnych zmian, zwłaszcza pod kątem nowych funkcjonalności!

Jedną z głównych nowości jest opcja tzw. "odroczonego" (deferred) renderowania scen. Włączenie jej jest możliwe tylko na maszynach, których karty graficzne wspierają DirectX 11. Jest to jednak bardzo użyteczna funkcjonalność, która poprzez wykorzystanie dodatkowej pamięci pozwala opóźnić renderowanie części lokacji, tym samym znacząco poprawiając wydajność gry!

To bynajmniej nie jedyna "duża" atrakcja, jaką oferuje patch 1.1.4.0. Przede wszystkim po zainstalowaniu łatki główna kampania gry stanie się... znacznie trudniejsza! Deweloperzy z Crate Entertainment uznali bowiem, że nie oferuje ona wyzwań na miarę tych z dodatków Ashes of Malmouth czy Forsaken Gods, dlatego należy spodziewać się, że "poprawieni" wrogowie wycisną z nas więcej potu, krwi i łez niż dotychczas.

Ponadto gracze Grim Dawn będą mogli cieszyć się innymi ciekawymi nowinkami jak np. automatycznym zbieranie łupów z pokonanych wrogów, wyszukiwarką przepisów w panelu craftingu oraz możliwością wyboru mapy w trybie The Crucible. Do tego należy doliczyć zmiany wizualne, m.in. poprawienie wyglądów pasków życia.

Szczegółową listę zmian, jakie wprowadza do Grim Dawn patch 1.1.4.0, znajdziecie tutaj. Co sądzicie o tych nowościach?


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: