Twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 opowiadają o "filarach" rozgrywki

O głównych mechanizmach rządzących rozgrywką w Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 nadal wiemy stosunkowo niewiele. Sytuację tę ma zmienić seria dzienników deweloperskich. Najnowszy z nich porusza kwestię "filarów" rozgrywki.

W drugim artykule z serii możemy zatem dowiedzieć się o tym, jakie cele wyznaczyli sobie twórcy gry i jak będzie wyglądać codzienne życie wampirów ze Świata Mroku w Seattle. Otóż producenci z Hardsuit Labs zapewnili, że w nowej odsłonie "Maskarady" poczujemy moc prawdziwych wampirów. Rozsądny balans rozgrywki jest oczywiście kluczem do dobrej zabawy, jednak zdaniem deweloperów nawet szeregowy wampir nie powinien być z łatwością zabijany przez zwykłęgo przechodnia. Koniec końców to on jest drapieżnikiem, a nie ofiarą!

Twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 zamierzają również położyć duży nacisk na wierne odwzorowanie Świata Mroku - nie tylko pod kątem grafiki czy klimatu, ale również fabuły. Opowieść powinna mieć odpowiedni ton i dobrze przeplatać się z rozgrywką pełną rozbudowanych dialogów, trudnych wyborów i konsekwncji. Gra Hardsuit Labs powstaje na fundanemencie oryginalnego Bloodlines, dlatego od samego początku powinniśmy czuć, że jest to duchowy spadkobiercą klasycznego RPG-a sprzed lat.

Jeśli interesują was szczegóły, to koniecznie zapoznajcie się z kompletnym dziennikim deweloperskim, który znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.