Solasta: Crown of the Magister: światło i ciemność odgrywają ważną rolę

W "papierowych" RPG-ach światło i ciemność odgrywają bardzo ważną rolę. Ich komputerowe adaptacje przeważnie podchodzą do tematu ze sporym dystansem, jednak twórcy gry Solasta: Crown of the Magister chcą to zmienić.

Problem jest dość skomplikowany: kto bowiem chciałby przebijać się przez pełne potworów przy niemal czarnym ekranie? A jednak wierne odwzorowanie reguł D&D wymaga, by postaci nie posiadający infrawizji, jak np. ludzie, byli mniej efektywni w miejscach pozbawionych dobrego oświetlenia. W swoim najnowszym dzienniku deweloperskim producenci z Tactical Adventures postanowili opowiedzieć nieco więcej o swoim podejściu do tego zagadnienia.

Możemy zatem z całą pewnością zapewnić, że penetrując podziemia w grze Solasta: Crown of the Magister będziemy musieli zapewnić sobie źródło światła. To, czy będzie to zwykła pochodnia, czy rezultat zaklęcia, nie pozostanie bez konsekwencji. Francuscy deweloperzy pragną, by światło i ciemność stały się ważnym elementem rozgrywki. Można zatem oczekiwać, że postaci pozbawione infrawizji oraz sztucznego światła będą musiał mierzyć się z negatywnymi rzutami na Percepcję; z drugiej strony potwory żyjące w ciemności mogą okazać się bardzo wrażliwe na światło, co sprawi, że wykorzystanie go w walce, np. w formie podpalenia plamy oleju, zapewni drużynie gracza znaczącą przewagę!

Więcej informacji o sposobie działania światła i ciemności w grze Solasta: Crown of the Magister znajdziecie pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.