Twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 opowiadają o przenoszeniu zasad "papierowej" Maskarady do gry

Adaptowanie zasad "papierowych" RPG-ów na systemy funkcjonujące w komputerowych RPG-ach nigdy nie jest łatwe. Produenci z Hardsuit Labs postanowili opowiedzieć co nieco tym, jak ten proces przebiega w Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

Deweloperzy zdradzają, że w tym samym czasie, gdy oni zaczęli pracować nad grą,  rozpoczęły się prace nad piątą edycją Wampira: Maskarady (potocznie nazywaną V5). To pozwoliło nawiazać twórcom cRPG-a bliską relację z autorami nowej edycji "papierowego" RPG-a i w rezultacie sprawić, że Bloodlines 2 będzie możliwie jak najwierniej odwzorowywało mechanizmy V5.

Czego się zatem spodziewać? Otóż m.in. tego, że dostępne w grze klany są niemalże wyznacznikami klasowych archetypów wg klucza Brujah - wojownik, Tremere - czarownik, Malkavian - bard. Osobno potraktowano tzw. "Cienkokrwistych", ponieważ na początku Bloodlines 2 gracz jest niejako zmuszony, by zostać jednym z nich. Ponadto znacząco rozszerzono system Rezonowania krwi, który teraz będzie posiadał 5 typów i zróżnicowane poziomy siły.

 

Brzmi ciekawie? W takim razie zachęcam do zapozniania się z najnowszym dziennikiem deweloperskim Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, a także do obejrzenia sesji papierowej wersji nowego Wampira: Maskarady, w czasie której można zobaczyć w akcji wiele mechanik, które pojawią się również w grze Hardsuit Labs. Nagranie to obejrzycie poniżej.

Przypominamy, że Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 będzie miało swoją premierę w pierwszym kwartale 2020 r.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.