Budowanie poziomów jest etapem, przez który musi przejść każda gra cRPG. Jak to wygląda w przypadku Solasta: Crown of the Magister? Jej twórcy postanowili uchylić rąbka tajemnicy w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim.
W krótkim artykule producenci z Tactical Adventures opisali cały proces tworzenia poziomów: od momentu powstania pomysłu w głowie projektanta poziomów, przez konsulatcje artystyczne i whiteboxing po właściwe testy i ostateczne szlify. Wszystko to oczywiście na przykładzie ruin Telemy, w których mogliśmy zabawić w demie Solasty.
Zainteresowani? Jeśli tak, to odsyłam na oficjalną stronę gry Solasta: Crown of the Magister, gdzie znajdziecie kompletny artykuł okraszony kilkoma screenami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!