Fallout 3 - The Pitt wydany

Zgodnie z zapowiedziami, Bethesda wydała dziś drugi DLC do Fallouta 3 zatytułowany The Pitt. Moduł można nabyć przy pomocy usług Games For Windows i Xbox Live za cenę 800 pkt Microsoftu. Kilka słów na temat dodatku:

The Pitt rozpoczyna się desperacką radiowią wiadomością i spotkaniem z nadawcą, zbiegłym niewolnikiem imieniem Wernher. Wernher twierdzi, że przywódca "The Pitt" znalazł lekarstwo na mutacje... i potrzebuje ciebie byś je odzyskał. Od tej pory, gracz może kontynuować rozgrywkę na wiele różnych sposobów, w prawdziwym stylu Fallout 3. Czy wywalczysz sobie drogę do celu, czy ukryjesz się jako niewolnik? Zawiążesz sojusz z niewolnikami czy dołączysz do ich panów Raiderów? The Pitt jest bardzo wieloznaczny moralnie - nie ma prawdziwego dobra lub zła, tylko wybory, które muszą być dokonane; strony do wybrania i tajemnica, której rozwiązanie może zszokować całe Pustkowia.

Jak jednak donosi Destructoid (i wielu innych sfrustrowanych fanów) The Pitt jest w chwili obecnej kompletnie zabugowane, a przez to niegrywalne. Wielu dotychczasowych nabywców apeluje o wstrzymanie się z zakupem DLC do czasu wyjaśnienia sprawy przez Bethesdę, co chyba warto poważnie rozważyć przed sfinalizowaniem transakcji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.