Vampire: The Masquerade 2 - Bloodlines: podsumowanie 2019 r.

Odkąd Hardsuit Labs zaprezentowało Paradox Interactive pierwszy build Vampire: The Masquerade 2 - Bloodlines, minęły już trzy lata. Od tego czasu projekt znacząco się rozwinął, a kończący się właśnie rok był dla deweloperów szczególny. Dlaczego? O tym można przeczytać w najnowszym dzienniku deweloperskim.

To właśnie w bieżącym roku, a dokładnie podczas marcowego GDC, Hardsuit Labs oficjalnie zapowiedziało swój sztandarowy projekt, czyli drugą odsłonę Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Kontynuacja kultowego klasyka miała trafić do sprzedaży już w pierwszym kwartale przyszłego roku, lecz okazało się, że Hardsuit Labs potrzebuje na ukończenie gry nieco więcej czasu, niż pierwotnie zakładano.

W chwili obecnej Bloodlines 2 zakończyło właśnie fazę alfa. Dla Hardsuit Labs oznacza to, że wszystkie mechaniki rozgrywki są już ukończone i w pełni funkcjonalne. W przyszłym roku, kiedy rozpocznie się beta, deweloperzy skupią się na wypełnianiu nowej gry ze Świata Mroku zawartością oraz szlifowaniu rozgrywki. Cały czas należy jednak pamiętać o tym, że jeśli w międzyczasie jakiś element rozgrywki będzie odstawał od innych, Hardsuit Labs nie zawaha się go usunąć. Dla twórców Bloodlines 2 jakość jest bowiem wartością nadrzedną.

Amerykanie wchodzą w 2020 r. z optymizmem. To właśnie w przyszłym roku, a dokładnie w jego trzecim kwartale, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 powinno ujrzeć światło dzienne. Miejmy nadzieję, że nie zaszkodzi ono nowemu pokoleniu Wampirów.

Kompletne podsumowanie 2019 r. w wykonaniu Hardsuit Labs znajdziecie na oficjalnej stronie Bloodlines 2.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: