Colony Ship: końcoworoczny raport z prac

Po kilku miesiącach przerwy Iron Tower Studios opublikowało kolejny raport z prac nad Colony Ship, Producenci gry wytłumaczyli się z dłuższej niż zazwyczaj przerwy w publikowaniu informacji o procesie produkcji tego taktycznego RPG-a oraz przedstawili obecny stan prac.

W pierwszej kolejności poruszono kwestię "ciszy" ze strony producentów gry, która trwała od września. Iron Tower Studios przypomniało, że 5 września, po długiej chorobie, zmarł Iwan Sołowiow - grafik i animator, który przez 14 lat pracował dla "Żelaznej Wieży", biorąc udział we wszystkich projektach studia, z The Age of Decadence włącznie. Śmierć współpracownika sprawiła, że inne wiadomości dot. Colony Ship wydawały się nieistotne. W końcu jednak przyszedł moment, by napisać nieco więcej o obecnym stanie prac nad grą.

Choroba i śmierć Sołowiowa sprawiły, że pod względem wizualnym projekt jest nadal w powijakach. Od kilku tygodni deweloperzy starają się jednak nadrabiać zaległości, by pierwsi testerzy mogli zagrać w próbny build bitewnego demo Colony Ship już w połowie stycznia. Otwarte testy tej wersji gry powinny rozpocząć się w połowie lub pod koniec lutego.

 

Ponadto deweloperzy przedstawili stan prac z innych obszarów gry, prezentując nowe przedmioty, potwory, a nawet pojedynczy portret postaci. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj.

Na koniec przypomnijmy, że premierę Colony Ship zaplaowano na 2020 r. Na razie Iron Tower Studios nie zapowiedziało, czy opóźnienia w graficznej sferze projektu wpłyną na datę wydania pełnej wersji taktycznego RPG-a.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.