Vagrus: The Riven Realms: więcej informacji o Posłuszeństwie i Niepokojach

Niewolnicy w Vagrus: The Riven Realms mogą być bardzo cennym nabytkiem - lub źródłem dużych kłopotów. O tym, co czeka karawanę posiadającą zniewolonych ludzi, decydują mechaniki Posłuszeństwa i Niepokoju, o których twórcy gry opowiadają w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Posłuszeństwo jest wskaźnikiem, który pokazuje - jak nietrudno się domyślić - skalę posłuchu wśród swoich niewolnych sług. Wysoki poziom Posłuszeństwa sprawia, że niewolnicy pracują za dwóch, czego rezultatem mogą być wydarzenia z bardzo pozytywnym rezultatem. Z drugiej strony niski wskaźnik Posłuszeństwa może sprawić, że niewolni zaczną uciekać, kraść, a nawet popełniać poważniejsze zbrodnie na innych członkach karawany.

Jak zatem utrzymać wysoki poziom Posłuszeństwa? Sposobów jest wiele: należy zatrudnić opowiednią liczbę strażników, zainwestować w profesjonalnego "poganiacza", a od czasu do czasu być może nawet uwolnić któregoś ze sług? Nic tak nie potywuje jak możliwość uzyskania wolności, choć należy pamiętać, że w świecie Vagrusa niewolnicy bynajmniej nie są tanim dobrem!

Ponadto wpływ na wskaźnik Posłuszeństwa może mieć mechanika Niepokojów. Podróże przez tereny oznaczone w ten sposób mogą w różnoraki sposób wpłynąć na niewolników głównego bohatera, chociażby poprzez wysoką aktywność abolicjonistów czy nawet pojedyncze wydarzenia powiązane z mechaniką Niepokojów.

To wszystko sprawia, że posiadanie niewolników w Vagrus: The Riven Realms nie jest rzeczą łatwą, choć w przypadku dobrego zarządzania nimi może przynieść wiele wymiernych korzyści. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w najnowszym dzienniku deweloperskim Lost Pilgrims Studio.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: