Wygląda na to, że nowi producenci Rune II zapoznali się już z kodem oraz strukturą gry i są gotowi, by znacząco ulepszyć niedokończone “dzieło” studia Human Head. Na oficjalnym blogu action RPG-a pojawił się bowiem obszerny artykuł, który zapowiada zmiany, jakie deweloperzy zamierzają wdrożyć w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Ulepszenia dotkną właściwie wszystkich obszarów. Przede wszystkim producenci gry zamierzają wziąć na warsztat system walki, m.in. wprowadzając timing bloków, a także usuwając zużywanie wytrzymałości przy lekkich ciosach. Sporo zmieni się także w zakresie optymalizacji poszczególnych aspektów walki.
Co poza tym? Należy spodziewać się m.in. nowinek w Erach Ragnaroku oraz w rozgrywce między nimi. Niewykluczone, że liczniki czasu znikną lub zostaną poważnie ograniczone. Sporo zmian szykuje się również w interfejsie użytkownika, który powinien być bardziej responsywny i… cóż, użyteczny. Deweloperzy zastanawiają się również nad usprawnieniami rozgrywki PvP. Możliwe, że w najbliższych miesiącach w Rune II pojawią się nowe tryby gry i kolejne mapy.
Biorąc pod uwagę wszystkie zapowiedziane zmiany, fani Rune II mogą spoglądać w przyszłość z nieco większą dozą optymizmu niż jeszcze kilka tygodni temu. Po więcej informacji odsyłam do artykułu źródłowego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!