Baldur's Gate III: kulisy prezentacji i nie tylko

Tydzień temu podczas targów PAX East Larian Studios zaprezentowało pierwszy gameplay z Baldur’s Gate III. W najnowszym dzienniku deweloperskim Belgowie postanowili opowiedzieć nieco więcej o kulisach tego wydarzenia, a także o kilku innych kwestiach.

W obszernym artykule poruszono wątki zakupienia licencji Baldur’s Gate III, ewolucji Larian Studios na przestrzeni ostatnich trzech lat i przygotowań do pierwszego pokazu gry, ale nie tylko. Okazuje się, że nowa przygoda we Wrotach Baldura wykorzystuje zupełnie nowy silnik, który tylko w 20-30% pokrywa się z tym, który obsługiwał Divinity: Original Sin 2. Deweloperzy zapewnili też, że wbrew pierwszemu wrażeniu ich najnowsza produkcja jest “dojrzała” i nie odbiega pod tym względem od kultowej sagi.

Z omawianym tutaj artykułem możecie zapoznać się na oficjalnym forum Larian Studios. Jeśli macie pytania, to przygotujcie je na 12 marca - tego dnia kluczowe osoby odpowiedzialne za projekt wezmą udział w sesji AMA na Reddicie. Jest na co czekać.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: