W związku z kończącym się miesiącem Nightdive Studios opublikowało kolejny dziennik deweloperski na temat postępów w pracach nad odświeżoną wersją System Shocka. Tym razem producenci gry skupili się na... rozczłonkowywaniu.
Oryginalny System Shock był grą krwawą i twórcy remastera nie zamierzają tego zmieniać - szczególnie, że mają do dyspozycji zaawansowaną technologię, o jakiej producenci ze studia Looking Glass mogli jedynie pomarzyć. Nietrudno zgadnąć, że mechanika rozczłonkowywania wrogów jest istotnym elementem tej układanki. Zobaczcie i przeczytajcie sami.
Przypomnijmy, że data premiery System Shock HD pozostaje nieznana. Wedle ostatnich zapowiedzi remaster klasyku sprzed lat powinien ukazać się jeszcze w tym roku.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!